Raziyeeebozdag Canım Allah kazasız kurtarsın. Benimde 26. haftam şimdiye kadar inanılmaz ödem tuttu vücudum. Ayak tirnaklarim hiç batmadı bu zamana kadar hayatımda. O şişlik yaşadığım zaman bir batıyordu ki her gün akşamları ağlayarak batan tırnağı çıkarmaya çalışıyordum. Şimdi sadece akşamları sisiyorum onun haricinde benimde yok gibi merak etme Allah koruyor :)