Rabia95 Kızlar yalancı sancı nasıl oluyor? Belim çok ağrıyor, karnım kasılıyor, alt tarafıma ağrı giriyor. Bebeğim kanalda 33. haftadayız 🥺
Sule_Ktn Rabia95 38+3 oldum ama ne yalancı ne gerçek bi sancı göremedim henüz burda bekliym bende bilgi olsun 😊
Fatosmelis Rabia95 dinlendiğinde geciyorsa ve duzenli olarak olmuyosa yalanci oluyo gercek dogum sancisindan once su yada nisan gelmesi oluyo canim bu haftalarda yalanci sancılar oluyo doguma hazirlik icin
Slnbsr Rabia95 gaz sancısı ile regl sancısı gibi yalancı sancı dinlendiğinde ya da pozisyon değiştirdiğinde geçer doğum sancısı geçmez, düzenli aralıklar gelir
Rabia95 Sule_Ktn Hiç ağrın vs olmuyor mu maşallah, benim bebeğim kanala girdi 2 gündür lavaboya yürürken sanki bişey düşürecek gibi oluyorum 🥺
Sule_Ktn Rabia95 yok canım benim hiç olmadı benimde kanalda ama bi ağrı yok 🤲😊 ama o söylediğin çok araştırmıştım da yalancı ağrıymş doğuma hazırlık diye okumulştum .. i bilgisi olan yazar mutlaka canım Rabbim yardımcın olsun 🤲
Fatosmelis Rabia95 bebek dogum pozisyonuna girmiştir canim kanalda olsa direk vajinada hissediyosun ve dogum baslamis oluyo
Rabia95 Fatosmelis Kanalda zaten kuzum , dün doktora gittim doktor uzan dinlen yürüme dedi. Başı çok aşağıdaymış hatta
irembozcalar Bahsettiğin muhtemelen yalancı sancı eğer şiddeti artarsa ve daha sık olmaya başlarsa doktora git yoksa meraklanma