Esrayigit Bu haftada başına ishal ve mide ağrısı gelen var mı yediğim bişeyden mi olmuştur hastaneye gittim acile miğde şurubu verip yolladılar ama hiç iyi değilim bugün 5 kere ishale çıktım
y_tunc Esrayigit canım kadın dogum doktoruna git ishal de dogumu tetıkleyen etkenlerden mide bulantısı ishal bunlar dogum baslangıcı aynılarını yasadım 2 haftaya kalmadanda dogumum gerceklesti
Merdaaal34 Esrayigit Demir ilacını aç içiyosan o yapar bende iki kere hastanelik oldum ishal kusma terleme yaptı
ipkklmn Esrayigit Şu an 35 haftayım, o haftalarda oluyor galiba hep. Bende 30-31 haftayı hep ishal geçirdim neler yedim neler içtim, doktor serum falan takmıştı asla düzelmemişti ve kilo vermiştim ne yazıkki. Şimdi de kabızlık problemi çekiyorum 1 haftadır.
berenyigit06 Bende aynı 31+4 üm kabızlık mahvediyor 🤦♀️Kan hapıda bulantı yapıyor🤷♀️Çok perişanım çokk
Esrayigit y_tunc geçmiş olsun kuzucum inşallah en kısa zamanda alırsın kucağına bebeğini bana da dua et bişey olmasın
Tazeanne11 y_tunc Allah yardımcınız olsun inşallah benimde 30. Haftada nstde çok az sancılarım çıktı. Sizde olmusmuydu süreciniz nasıl ilerledi acaba banada yardımcı olur musunuz 🌼🌹
y_tunc Esrayigit amiiiin canım insllah rabbim kucagımızı boş bırakmasın bebegıne hayırlısıyla kavus 🌸
y_tunc Tazeanne11 Evet canım benim 26 haftadan sonra hep sancım oldu doktorum adalat verdi onu kullandım ama ancak 33+4 e kadar durabıldı miniğim
Tazeanne11 y_tunc banada progestan verdi. 10 gün sonra tekrar çıkarsa yatıs vereceğim dedi kuzum ilk bebeğim olduğu için sürekli kendimi dinliyorum acaba birşey mi oldu diye insan stres oluyor
y_tunc Tazeanne11 hiç stres yapma canım asıl en buyuk düşmanımız stres düşünmek birde kendını yorma mumkun oldugunca yat benim hamileliğim full yatarak gecti mecburuz bebişlerimiz için
Tazeanne11 y_tunc çok haklısın canım Rabbim hepimize evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌹