Tugba_58 Kızlar küvezde bebeğim özelde diyolar ki devlette olsa az kalırdı özelde devletten para aldıkları için çok kalır diyolar öylemi
Burcuu3761 Tugba_58 benim kuzenimin kaldı canım normal olsun diye suni sancı verdiler suyu gelince ve bebek doğmayınca sezaryene alındı su yutmuş bebek 2 hafta küvezde kaldı ama sağlığı yerindeydi hep kontrol amaçlı dediler ve baya bi masraflı olmuştu
Seval22 Tugba_58 özel hastanede olsa yenidoğan küvez yada yoğun bakımdan para alınmaması gerek alcak yer olursada şikayet edicez deyin
Mihriban22 Burcuu3761 normalde ozelde küvez parası alınmaz dogum parasının ıcınde oluyo kuez parası ayrıyeten kuvez ucretı odenmıyor dıye bılıyorum kardesım ıkız dogum yaptı ve ıkızler 40 gun kuvezde kaldı 5 kurıs para vermedıler 3000 cıvarı dogum parasını odedıler
Gunsss Burcuu3761 yenidoğanda hiç bir özel hastane küvoz parası talep edemez şikayet yolunuz açık üzerine düşün bence