Doğuramıyorum sıkıldım bunaldım derken garip gelişen doğum hikayemi anlatmak nasip oldu bana da. Benim 2. doğumum ve ilkinde de 1 dikiş vardı yırtılmadan dolayı bu doğumum da 1 dikişli yırtılmadan dolayı. Gece 3 te sancılarım başladı ama adet ağrısı gibi ve düzensiz. Hatta gece 6 gibi sancım bitti sanırım uyuyakalmışım. Sabah 8 de 19 aylık kızım uyandırmasa belki daha uyuyacaktım. Tuvalet ihtiyacı oldu malum baskıdan dolayı damla damla yapıyorum zaten derken nişanım geldi peçeteye. İlk doğumumda nişan görmemişim ben bunu anlamış oldum 🙈. Annemlere haber verdik sancım az kahvaltı yapıp hastaneye geçeriz sancımda artmış olur diye düşünüyorum tabi 😒. Doktora msj attım bu arada. Hastaneye gel hemen dedi. Annem eşim hastaneye geldik nst de sancı yok ama 4-5 cm açıklık var 2. gebelikya. Doktor yatış diyor ama nezaman sancı gelecek belli değil. Yazı yazdım imza attım çıktım evime gittim kahvaltı yaptık çay kahve takılıyoruz sancı çok az 1 saatte mi yarım saatte mi artık zamana falan bakmıyorum hiç mantıklı ilerlemiyor işler 😂. Akşam üzeri saat 4-4:30 uyuyayım bari dedim annemlerde çay yaptı bişeyler yiyelim diyor. Yok uyucam dedim tam uykuya dalacağım içimde balon patla 😬 anneme seslendim kaldır beni diye derdim koltuk kirlenmesin 😁. 2. Doğum çabuk ilerler vakit kaybetmemen lazım dedi zaten 10 dk mesafedeyim diye gönderdiler. Eşimi aradık o gelene kadar duşa girdim depend taktım giyindim kapıya geldim ama suyum çıktı dışarı hadi tekrar yıkan giyin derken enaz 20-25 dk geçmiştir. Yolda doktora msj attım ama işler çok hızlı ilerliyor suyun gelmesiyle sancının 5-6 dk düşmesi 1 saati bulmamıştır bile hatta annemle biz odaya çıktık ebe eşin kayıt açtırana kadar doğurcan galiba dedi 🙈. Herşey 2 saatte oldu bitti. İlk doğuma göre biraz zorlar demişti ebe nitekim çıkış biraz zorladı ama bunda yaşımında etkisi var ilk doğumunda zayıf olmasının etkisi var. İlk kızım 2170 gr pıt diye çıkıp gitti ama sancı 4-5 saatti şimdiki kızım 3210 gr doğdu 2 Saatte ve ben ilk gebelik 36 ikinci 38 yaşında doğurdum. Herşeyi anlatmaya çalıştım umarım atladığım birşey yoktur. Herkese güzel kolay doğumlar dilerim