Biliyorum vanla hakkari arasi 3 saat hakkari asori kotu zaten doktorlar insan gibi davranmiyor bosa gelip gidiyon hicbir bilgi vermiyorlar bende van lokman hekime gitmeye basladim ama ordada yorumlarda paramla kotu muamele gordum yazan cok olmus cok kararsizim nerde dogum yapsam diye dogum yapan ve iyi gecen biri varsa bana yardimci olsun