Nilirem merhaba ben feyze hocaya gittim uzun Bi süre polistikover var dedi ilaç verdi bana yanlış ilaç vermiş bursa, şehir hastanesine gitmiştim izinde oradaki doktorum soyledi benim sadece dupaton denilen hormon düzenleyici bir ilaca ihtiyacım varmış doktorumun soyledine göre bunu kullan en fazla 5 6 ayda hamile kalırsın Feyzanın verdiği ilacı 4 ay kullandım bir işe yaramadı sürekli 10 günde bir kontrole çağırıyordu her seferinde yeni kayıt açıp para veriyordum 9 günde gitsem ücretsiz gmrünecekmişim mesela bana söylemedi. Sonra hamike oldumu öğrendim yasemin hocayı arkadaş tavsiyesi ile geldim gayet ilgili ve iyi bi kadın ıyide olsa kötüde olsa olacak herşeyi sana söylüyor açıksözlü derya denilen bir hoca var onada bi arkadaşım gitti hiç memnun kalmadı uslubu kötüymüş ve insanı azarlıyormuş sürekli bilgi amaçlı herşey gönlünce olsun 🌼