Mmrv00 Merhaba yarin seker yuklemesine gidecegim icmesinin zor oldugunu soylediler siz zorlandiniz mi ? Bir de içtikten sonra ikinci kez kan vermek için kac saat bekleniyor
Pinkyellow Mmrv00 çilekli gazozdan hiç bir farklı yok ben seve seve içtim valla çok güzeldi tadı 😂 Bunu içtikten 1 saat sonra kan veriyosunuz 1 saat sonra tekrar veriyosunuz bitti.bide açken içmeden önce veriyosunuz.
BarlasMom94 Mmrv00 sadece çok tatlı olduğu için zorlanıyorsun. Benim ki limonluydu. Sıkıntı çıkmadı hiç içerken bulantı falan da olmadı
Kubrayzccc Mmrv00 Elma aramolı bir içicek içiriyorlar, mide bulantısı oluyor benim içim geçti fena oldum bayılacaktım 1 saat zor geçti keşke yaptırmasaydım şeker çıkmadı.
Pinkyellow Mmrv00 evet 3 kez kan aliyolar canım fiyatıda ben özel hastanede yaptırdım ama inanki hatrlamiyorum ne kdr odedigimi 🤷
Aysenurrk Bugün yaptırdım. 3 kez kan veriliyor beklemek çok sıkıcı mutlaka yanınıza kitap alın veya kulaklık götürüp bir şeyler izleyin bence. İçecek midemi hem yaktı hem bulandırdı. Dayanılmayacak gibi değil ama çok da hoş değil
Cresgirl Kubrayzccc aynen benimde tansiyonumda dustu ac karnina midem bulandi bi tuhaf oldum yaptrmasaydim keske dedim sekerde cikmadi
Kubrayzccc Mmrv00 Önce 2 tüp kan alındı, sonra şeker yüklemesi yapıldı 60 dk sonra 1 tüp daha verdim.