Mervella34 biz 6+1 haftalıkken doktora gttık kalp atıslarını duyduk bir sorun yoktu ancak doktor biraz iç kanaman olmuş dedi ama onunla beraber bu bir diğer kesede olabılır dedi , bnm normal çok şükür hiç kanamam olmadı. İkiz olma olasılıgm vrmı szce? şimdi 8. Haftada yıne gidicez