Glakky1 bendede gastrot vardı hayatım boyunca kullandım surup işe yaramıyor rennie zaten tablet oda pek işe yaramıyor süt veya soda içmenı zaten onermem mıde asıtını yukseltıyor gastrıt oldugu ıcın ters etkı yapıyor bende genelde şekerli ılık su içiyorum bide gercekten buyuk faydasını gordugum mutlaka mıde problemı olan herkeze tavsiye ederım ılaca bıle gerek yok bamya tohumu al tane her sabah ac karna 11 adet yut yeter butun sikayetlerım gectı arastır ıcıne sınsın doktorunada sor kullan duzenlı ac karna cok goruceksın faydasını gecmıs olsun 🙏😇