Sene oldu 2018 ama hala Kurandna isim sorunsalı bitmedi. Arkadaşım çocuğumuza Kurandan isim koymak zorunda değiliz. Firavun koyalım o zaman Kuran’da geçiyor deyip. Olur mu hiç mesela? Anlamı güzel olmalı koyduğumuz ismin. Bi de peygaöberimizin hadisi Şerif’i var. Üç oğlu olup ta birinin adını Muhammed koymayana yazıklar olsun mu öyle birşeydi yanlış olmasın şimdi. Yani peygamber efendimizin isimlerinden Ahmet, Mahmut, Muhammed koymamız lazım aslında. Bi de hadis yine en güzel isim Abdullah Abdurrahman Abdurrahim diye belirtmiş Peygaöberimiz. En sinir olduğum şey de saçma saçma kelimeleri Kurandan seçip çocuğuna isim yapmaya çalışmaları. Modernlik derdinde aslında ama bi yandan da toplum baskısı filan Kurandan koyayım deyip anlamsız kelimeleri isim olarak koyanlar var. Çok gülünç geliyor bana. Elif ismi de Arap alfabesinin ilk harfi yani ne anlamı var başka ben bilmiyorum. Bi arkadaş önermiş te. Şey gibi geliyor bana o zaman yumuşak g koyalım mesela. Biz Türkler Kurana hürmet ederiz. Her milletten daha hürmetkarız ama cahillik te var o yüzden abartmışız bazı şeyleri diye düşünüyorum. Ada güzel isim bu arada. Gökçe Ada koyardım ben olsam.😊