Merhaba kZlarr pazartesi doğumum vardı bugn kanamam geldi acil seZeryana alındım Belden uyuşturma iğneden korkuyordum hiçbir şekilde korkulacak birşey yokmuş ben bu güne geldim darısı tüm doğum yapacak annelere inş suan dünyalar güzeli OGlum karşımda uyuyor 🥰