Kızlar merhaba dün gebelik şekerimin çıktığını öğrendim şeker yüklemesi sonucunda benim gibi olan warmı ikinci gebeliğim normal doğum yaptım onda hiç böyle Bi sorun yaşamadım simdi ise sezaryen olurum diye de Bi korkum war şeker cıkınca sezaryen mı oluyor bilgisi olan 😌🙏