38+5 haftalık hamileyim. Bugün annem süpürge yaptı bende vileda ile sildim arkasından. İşimiz bitikten yarım saat sonra belime ve kasıklarıma adet ağrısı gibi ağrı girdi. Yaklaşık 1 buçuk saattir devam ediyor. Ara ara artıp azalıyor ama tam da düzenli değil. Biraz yürüdüm uzandım ama geçmedi. Bu ağrılar yorulduğum için mi yoksa Doğum sancısı mı anlayamadım 😭😭