kubrayylmz 17 haftalıgım doktor beni perinatoloji doktor ismi verdi 20 haftada oraya git dedii ne oluyor Birisi riskli bebeklere bakılıyor dedi öyle durum yok ama detaylı bakılcakmış sanırsamda detaylı ultrasyondan ne farkı var ve bi zararı var mıdır
Bade88 Perinatoloji riskli gebelik bölümü demek. Ne için yönlendirdi sizi doktor detaylı ultrason için mi sasexe kubrayylmz
Bebislerimiz kubrayylmz bebeginin her bir bolgesine uzun uzun bakip size bilgi veriyor damarlarına kadar bakiyor pazartesi gunu giricem cok heyecanli 🤩
halitefe kubrayylmz perinatoloji bölümü riskli gebelikleri takip ederler bununla beraber detaylı ultrason yani bebeğin organlarını incelemekte onların alanına girer sizi detaylı ultrason için yönlendirmiş her gebe bu haftalarda yönlendirilir zaten
kubrayylmz Bade88 bi anda söyledi bak dedi hastalıklara bakılıyor muş diye detaylıya 24 haftada gidicem
kubrayylmz halitefe detaylı ultrasonda, zaten günüm var 24 haftada ama bu bölüme doltor ismi verdi 20 haftada git dedi ikisi ayrı gidecemde niye riskli bölüme gönderdi omu anlamadm
Bade88 kubrayylmz canım doktor Allah korusun bi sıkıntı olsa bak şu sıkıntılar var seni perinatoloji görsün der normalde. Yani normalde böyle bir yönlendirme yapması lazım durup dururken niye desin ki. Olmazsa git bakalım için rahatlasın. Bişey yoktur belki de detaylıdan bahşetmiştir perinatoloji yapcak diye sen yanlış anlamışsındar
halitefe kubrayylmz 24. Haftada ayrıntılı ultrasonu kim yapacaktı normal doktorunuz yapamaz zaten ayrıntılı birde 24. Hafta çok geç ayrıntılı için
kubrayylmz halitefe yok detaylı zaten olmazda hafta sı normal dedi perinatoloji in bilmiyorum işte niye diye
Bebislerimiz kubrayylmz banada doktorum prinatoloji dedi ayni hastanede detayli icin bisi yoktur icin rahat olsun
halitefe kubrayylmz yani detaylı için bir sebep olmasına gerek yok canım bunuda yapabilenler yani alanı olan kişiler perinatologlar olduğu için mecburen oraya yollamıştır başka yapabilen yok çünkü kafanızda sadece riskli bir durum olursa oraya giderim algısı oluşmasın perinatolojinin alanı çok geniş ama sizin sebebiniz detaylı ultrason
Sahika8989 kubrayylmz ilk gebelgimde tanistim kendisiyle. Benim durumum cok farkliydi. Rabbim evlatlarimiza saglik versin. Benim oglumun kalbinin bi tarafi yoktu ben oylelikle tanistim..(hipoplastik sol kalp sendromu) perinataloji simdi gene hamileyim tekrar onumuzdeki hafta gidip baktiricam dua edin bu sefer herseyimiz tam olsun. Bi tane evladim olsun.. saglikli hayirli olsun cok istiyorumm…❤
Sahika8989 kubrayylmz bide ayrintili ustrasonla perinatoloji farkli. Cunku benim ilk bebegim de 8 9 tane prof gordu o konuda bilgiye sahibim