ozgcobaan Busra5595 40+4 🤦🏼♀️ Son günlerim uyurum diyerekten bu haftadan itibaren hergün nstye 2 günde bir ultrasona giriyoruz😂 ama benim yalancıda olsa agrılarık var fakat gelen yok😂
Blkhzl 40+1 bnde aynı hiç ama hiçbir belirti yok fazla rahat bi hamilelik geciriyorum galiba sancıyı bırak adet ağrısını bile unutmuşum o derece 😀
Esmaemir17 Sadeceeolsunn Sancım 2 haftadır var ancak beni rahatsz ediyor doğumu etkilemiyor hiç😞Nst sancılar yüksek ama açılmaya dair bişey yok🙄
Busra5595 Allah yardımcımız olsun inş bir an evvel kucağımıza alırız hepimiz sağlıkla evet bekleyiş biraz sıkıntı ama eninde sonunda gelicekler die umut ediyorum🤣🤣
papatyamm42 41+0 olduk hala gelen giden yok 😣 ağrılar geliyor ama devamlı değil artık cok sabırsızlanıyorum bende rabbim sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin herkese insallah en kısa zamanda kendi ağrımızla doğururuz 😍