Kızlar 37+5 günlük hamileyim bugün yaklaşık 5/6 dega vajinamda bir ağrı hissettim. Affedersiniz böyle bıçak saplanır gibi. Bel ağrım zaten 36. Haftadan beri var. Şu an vajinadaki ağrı düzensiz geliyor. Ama yine de endişelendim. Tecrübeli hamiş ve anneler yorum yapabilirse çok sevinirim😣🙏