Nasippp Kızlar bu haftalarda kuyruk sokumu ağrısı normal mi? Sürekli yatıyorum oturuyorum iş bile Yapmıyorum ama bu gün kuyruk sokumum ağrıyor nedense normal midir? 🥺
Ozdmrkbraa Nasippp ben 7-8.hafta da başladı bel ağrım 25+2 deyim hâlâ sürüyor kuyruk sokumuma vuruyor o ağrı doktor magnezyum verdi onunla rahatlasam da o ağrı hep var yani doktor bu durumun normal olduğunu söyledi
DuhaninAnnesi Nasippp o haftalarda bende de olmuştu kuzum geçti sonra kendiliğinden yatamıyordum oturamıyordum
Demiralpmoms Nasippp bende 12+3 um bugün bende de oldu ya belimin agrısı kuyruk sokumuna vurdu . Geçici biseydir heralde. Bugün dışarı çıktım yürüdüm vs ondan heralde diye düşündüm.
Nasippp Ozdmrkbraa bel ağrım yok sadece kuyruk sokumunda sızı var randevum perşembe günü gidince bi sorarım canımı sıktı da sorayım dedim normal olsunda razıyım
Ozdmrkbraa Nasippp normal kuzum bebek yerleşiyor ya ondan oluyor söyle doktoruna muhtemelen magnezyum verir sana da
Nasippp DuhaninAnnesi ay sağ ol canım ya valla aklıma herşey geliyor bi sorayım dedim 🤦🏻♀️ Anormal bir durum olmasında normalse razıyım
DuhaninAnnesi Nasippp korkutma kendini canım benim 😍 gerçi bende korkmuştum o zaman bisey mi oluyor diye. Hamilelik hep endişeli geciyo 🙈
Nasippp Demiralpmoms ay ben evdeyim sürekli yatıyorum oturuyorum tek mutfağa kalkıyorum yani normal olsun da razıyIm valla herşey de bi stres oluyor insan
DuhaninAnnesi Nasippp of o bile ayrı bir stres valla 🤭 gün yaklaştıkça hem kavuşmak istiyorum hemde korku var 🙈 bu yüzden zaman bana su gibi akıp gitti biz 28+3 olduk kuzum az bi zamanımız kaldı hayırlısıyla 😍 sende inşallah sağlıkla, hayırla bu günlere ulaşırsın
Nasippp DuhaninAnnesi ay maşallah az kalmış sağlıcakla gelsin minik 🥰 Evt ya genelde öyle oluyormuş sevinç korku heyecan hepsini beraber yaşıyor insan güzel duygular rabbim hayırlısı İLE göstersin hepimize 🤲🏻🥰 aminNnnn inş canım benim ❤️
Nasippp ttuceee normal o zmn demi sağ ol canım ya daha önce kayıplarım olduğu İÇİN biraz korktum 🤦🏻♀️