Milos35 Kızlar 6 aydır çocuk sahibi olmak istiyoruz. Hormon testi sonuçlarımda hiçbir şey yok. Doktor HSG çekilip tüplerine de bakalım dedi. Ama bu HSG çekildikten sonra hamile kalanlar da çok oluyor dedi. Bunu yaşayan var mı?😇
Zehra333 Milos35 bende tüm testlerim normal çıktı geçen ay hsg çektirdim iki tüpte kapalıymış biri açıldı açık tarafta yumurtaoluştu değerlendirdik bugün testim silik çıktı inşallah hamile kalırsam haber veririm sana da
Milos35 Zehra333 canımmm çok sevindim yaa 😍😍 yumurta nasıl oluştu? Yumurta geliştirme veya çatlatma iğnesi kullandın mı? Kaç tl ye hsg çekildin, anestezili mi?
Zehra333 Milos35 ay işlem esnasında uyutuldum ama uyandıktan 10 dakika sonra ağrıdan bayılacaktım nerdeyse Meğer 2 tüpte kapalıymış ölütorum sandım iğne yaptılar ağrı kesici