Eltim zeynep kamilde doğum yaptı kontrollerine özele gidiyordu. Gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama 2 gün boyunca içeride doğumhanede suni sancı verip mahvetmişler en son kalp atışları yavaşladığı için sezaryene almışlar. Dışarıda bekleyen hiç kimseye ne bi haber ne bişi 3.gün anca görüsebilmişler