18 gün var gibi gözüküyor ama sezeryanı bir hafta erkene alabilir doktorum sancılarım çok ve eski dikiş yerlerim de gerilme var bu aralar yalancı sancılarla uğraşıyorum belime bir agrı giriyor kasıklarım sonra geçiyor ve adet sancısı gibi karnım agrıyor sürekli 🤦🏻♀️ Yavrum doğsa da rahatlasam ☺