61Aysen ben bütün eksiğini tamamladım 4tane 5li hastane çıkış seti , 1tane iç zıbın seti iki tane tulum , 5tane uzun kollu çıtçıtlı Badi altında patikli altı ve beresi de var takım aldım 1tane altlı üstü takım bir tane de kargo bedava olsun diye uzun kollu çıtçıtlı almıştım daha da bişey almayı düşünmüyorum belki bi ay sonra filan yeni bişeyler gelir onu da artık keyfi hoşuma giderse alırım 250tlye ye tamamladım eksiklerini 😍