AlmiraEsra Merhaba arkadaşlar sezaryen doğumdan sonra korse kullanmaya ne zaman başlamalıyız? Ve hangi korseyi önerirsiniz ?
Kelebekkk34 Doğumdan 3 gün sonra başlayabilirsin,doktorunun öneriside önemli tabi, aksini söylemiyorsa başlarsın takmaya