haziranin25i kubramucizem beta hcg değer her iki günde bir aldığın sonucun 2 katına çıkıyorsa bu kimyasal gebelik değil sağlıklı gebelik başlangıcına işarettir ♥️ Geç dollenme yaşamış olabilirsiniz.. Ama şükür ki yükseliş var aramıza hosgeldin Taze Anne 🌼🧿
kubramucizem haziranin25i cok teşekkür ediyorum insallah sağlıklı bir gebelik olduğunun haberinide paylasabilirim sizlerle cuma günü 🤲🏻🤲🏻🥰
kubramucizem Dgull haziranin25i eveeet sonuçları ogrendim bebis bugun gözüktü hanımlar hamileymis gec döllenme olmus 4.hafta 4 günlük hamileyim tutundugu yeri cok güzelmiş bi sıkıntı yokmus Rabbime hamd olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️♥️🥰🥰🥰
haziranin25i kubramucizem ohhh çok şükür gözün aydın kuzum. 🤲🏼 Rabbim kalp sesini duymayı da kucağına almayı da nasip eylesin 🤲🏼🧿
Dgull kubramucizem çok şükür canımm allahım kucağına almayı nasip etsin inşallah hayırlı uğurlu olsun ❤️🤰🏻🙏🙏🙏
kubramucizem haziranin25i Amin Güzel Anne insallah Rabbim duymayi görmeyi hissetmeyi ve kucagima almayi nasip etsin insallah Allah razi olsun ♥️♥️😘😘🧿🧿🧿
Sema-akk kubramucizem aynı şey başıma geldi ilk degerim 50 çıktı dış gebelik yada ölümle sonuçlanacak gebeliğe benziyor dedi doktorum 2 gün sonra tekrar gittim değerim yavaş yukseliyordu geç döllenme olabilir demişti 2 gün sonra tekrar gittim de alttan muayene de kese gözüktü. İnşallah sizinde öyle olur dualarimdasin 🙏
kubramucizem Sema-akk suan o sekilde zaten sema hanim ultrasonda gözüktü dün kese 4 hafta 5 günlük 🤲🏻
Ebruozyolcu Bende kimyasal gebelik yaşadım ilk kan tahlilim 112 iki gün sonra tekrar yaptırdım 232 iki gün sonra tekrar yaptırdığımda 70 düşmüştü. inşallah seninde öyle olmaz canım sağlıklı bi gebelik yaşarsın 🙏🏻❤️
kubramucizem Ebruozyolcu cok şükür kese gözüktü dün sağlıklı dedi suanlik bi sıkıntı yokmus ebru hanim 🤲🏻