Buseeee_byk 18+5 gebeyim arkadaşlar. Bebeğimin hareketlerini ne zaman hissederim. Sizler kaç hafta gebesiniz ne zaman hissettiniz? 🤩
Snszasla Buseeee_byk 23 haftalık olduk 👶🏻🤲🏻🤗 15. Haftamda hissetmiştim ilk gebelik ama yinede erken hissedenlerden oldum 🐣🥰
Mehtapakgl Buseeee_byk 17+5 im böyle anlamlandıramadığım damar atması gibi bişi oluyor. Bebek mi ne anlamıyorum. 😁
minikmevaninannesi Buseeee_byk ben 17 haftada gobek deliğimin az altın seyirme gibi hissetmiştim. Eğer kilonuz cok fazla değilse heran hissedebilirsiniz :)
Tuba0114 Snszasla bende 20 haftaya girince tam hissetmeye başladım ama iki gün sürdü😞şuan 20+5 haftalığım iki gündür hiç hissetmiyorum normalmi acaba
kadeerrr Mehtapakgl bendede böyle oldu canım ya bugün oldu sanırım bebek Şuan bile sanki içimde damar atıyor bide balon patlıyor gibi oluyor
Snszasla Tuba0114 normal canım bende de düzenli değil halen bir gün hareketli ise diğer gün sakin geçiyor ilerki haftalarda düzene girer
Oglakdorukcum Buseeee_byk bende senı gibi korkuyordum bırsey varmı dıye ama 24 haftaya kadar yolu varmıs diye bekledim sende hissedeceksin insallah tabı İnsan emın olamıyor once bebek hareketimiz ne diye sonra bıkac saat arayla aynı sey gelmeye baslıyınca anlıyorsun canım😍
Tuba0114 Bebislerimiz doktorum beni çok Korkuttu ya resmen ağlıycak gibi oldum😒ben normal demesini beklerken acil ultrason diyor sabah bebek toplanmıştı attım bebeğin canlı olup olmadığna bakmam lazım diyor insan bikerde böyle insanı korkutmaz ya😒
Mernana Buseeee_byk 15. Haftamın son günleri hissetmeye başladım canım bende 20 den sonra artık minik tekmeleri başlıycak ☺️ Bende şuan 26+2 yim
Bebislerimiz Tuba0114 yapi geregide olabilir ben 18 haftamda doktora gittim o zaman hic hissetmiyordum soledim normal dedi 24 e kadar yolu var dedi icini rahat tut