Kızlar bugün doktora gttim 30.haftadayım ilk hamileliğim nst girdim yalancı sancıların var dedi doktor altan muayene olmamı söyledi açılma var mı yok mu diye korka korka oldum ve çok kötüydü o an düşündüm ben nasıl normal doğum yapıcağım diye acaba kendimi çok kastım diyemi oldu anlamadım çok ağladım normal mi böyle olması ya 😕