Geçen yaz kaybettiğim bebeğimde de adetime 3 gün kala böyle çıkmıştı adet günü daha netti ve kanda 20 çıkmıştı şimdi yine adetime 3 gün kaldı. ay 3 kayıptan sonra bebeğim geldiyse hemen riskli gebelik uzmanına gideceğim kanda Çıkarsa Rahim filmi işe yaradı sanırım . T çizgisi 5 dakka içinde hemen çıktı ama en sağdaydı biraz ortaya geldi ve sonra t nin yanına yaklaştı inşallah buharlaşma çizgisi değildir 🤨
