Philips azur almıştım ben de mor olandan, öyle ağır bir ütü yok bir kere ütü yaptıktan sonra kolum kitlenmişti 3 gün sonra düzeldi bir de MR’a girdim onun yüzünden😒
Birkaç ay önce kaZanlı philips aldık, evde ütü birikmez oldu çok şükür cırt cırt ütülüyor hemen.
Uygun fiyatlı demişsiniz bütçenizi bilmiyorum ama biraz zorlama şansınız varsa kazanlı bakın derim. Euro 9 lira olmuş gerçi millette bütçe bırakmadılar o ayrı.