esraizmirli Aslimmmm Ben çok yeniyim henüz cinsiyet bilmiyorum ama kızım olursa Beren Meva koyucam Allah izin verirse fikir olur belki sizede ☺️
Elifyali Aslimmmm ben liya koycam..sabrin en güzeli anlamına geliyo… Rabbim saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin cümlemize inşallah 🙏