Eminerd Kızlar sızıntı şeklide su gelmesi ne miktarda oluyo sabahtan beri peçete koyuyorum peçetede 2 damlalık bi ıslaklık oluyo acaba sızıntı halinde geliyo olabilir mi ?
2793ebru Eminerd canim kacinci haftadasin?? Bence doktoruna yazmalisin ya da gidip dorun istersen. Riske atma.
Serifeisitmir Eminerd doktorunla görüş canım ama onun dışında eczanelerde turnusol pedleri var o amniyon aivisi mı Yoksa akıntı yada idrar mı ayırt ediyor
egeninincisii Eminerd Benim de sızıntı şeklinde geldi, bacağımdan akmıştı. Yaklaşık 10-15 damla kadardı diyebilirim.
Eminerd Busrakolas10 sızıntıda olsa daha mı fazla gelmesi gerekiyo benim peçetede 2 3 damlalık oluyo sadece ondan ayırt edemiyorum
Eminerd Serifeisitmir hastanemi değiştirdim doktorumun numarası yok malesef beklicem yapcak bişey yok
Busrakolas10 Eminerd daha fazlasını bilmiyorum ama geçen hafta su sızıntısı oldu altıma kaçırıyorum zannettim bir kaç defa tekrarlayınca hastaneye gittim. Sizin akıntı da olabilir son zamanlarda oluyormuş sanırım 🤷🏼♀️
Eminerd Busrakolas10 akıntı oluyo ama bugüne kadar hiç ne iç çamaşırıma ne de peçeteye hiç değmedi ondan ayırt edemiyorum zaten acaba sızıntı miktarı medir diye öğrenmek istiyorum
Ebru222 Bana da hala öyle oluyor. 21+1 günlük hamileyim 10 haftadan beri. Amniosure testi de yaptık akıntı enfeksiyonmus hala korkuyorum Rabbim bağışlasın bize yavrucaklarimizi. ❤️
Eminerd Esoli 2 sene önceki doğumuöda yazmıştım onu 34 te açılmam vardı ama buraya yazdığımda 39+5 teydim bebeğim 41 haftalık doğdu kesem doktor kontrolünde patlatıldı yanlış alarm almışım şimdi geçmişe bakınca duygulandım ☺️ 2. Gebeliğimdeyim şuan