Syma-35 [url=https://hizliresim.com/uZAecK][img]https://i.hizliresim.com/uZAecK.jpg[/img][/url] 13+2 olduk doktor henüz cinsiyet söylemedi siz tahmin edebilirmisiniz 🥰
elifgurzlu Syma-35 ben erkeğe benzettim yan yatmış olsaydı nub teorisine göre cinsiyeti ne bakardık 🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin inş 🙏🏼🐣
Syma-35 Hifask44 bilmiyorum ki bende canım çok hareketli cinsiyeti belli olmuyor dedi Pazartesi günü başka hastaneye gidicem
Syma-35 elifgurzlu amin canım inşallah pazartesi günü ikili tarama testime gidicem inşallah öğreniriz o zaman 😊
Yasmn05 elifgurzlu [url=https://hizliresim.com/NWvO3r][img]https://i.hizliresim.com/NWvO3r.jpg[/img][/url] bana bakar msnz
YarenSmile EE67EC7B-2749-4CDA-8E41-89F941BEAAA3.jpeg image/jpeg(1.89MB) add_photo_alternate BANA DA YORUM YAPIN KIZLAR :)
elifgurzlu Yasmn05 erkek gibi görünüyor siyah beyaz olan fotoğrafta yukarı doğru çıkıntı var 🤭 sağlıkla gelsin inş 🐣🙏🏼
Yasmn05 Burcin-98 [url=https://hizliresim.com/NWvO3r][img]https://i.hizliresim.com/NWvO3r.jpg[/img][/url] banada😀
Syma-35 Ebrugur123 bende erkek DİE tahmin ediyorum ama rüyamda kız çocuğum olduğunu gördüm nasipte ne varsa o olur 😊
elifgurzlu Rmykzc canım ben duruştan kıza benzettim çünkü yukarı doğru bi çıkıntı yok nub teorisinde eğim yukarı doğru ise erkek düz ise kız oluyor genelde 🤭 sağlıkla gelsin inş 🐣🙏🏼
Rmykzc Deletedmom95 cınsıyetı neydı pekı canm saglıklaa glsn bnde gec ogrencm gbı tam emin olamıyor doktor
Yasmn05 elifgurzlu tesekkrler. Tahminlerniz cıkıyo mu gnlde bide çıkıntyı göremedm ben anlamadıgımdan