Happyangel Merhaba anneler 36+3 lük hamileyim ve karnımın bi noktasına dokununca içten acı hissediyorum.Sanki moraran bir yere dokunmuşum gibi.Sizce bu neden olabilir
Pinaryyim Happyangel bnde 37+3 üm eşim karnıma dokununca bile canım yanıyo istemyirm hiçbşeyin karnımaa degmesini
ozgesoy28 Happyangel şuan aynısı karnımın sağ altında var sadece bi noktada sanki etim ezilmişte acıyo gibi ayağını felan mı dayıyor acaba diye düşünüyorum bende 36+0
Pinaryyim Happyangel canım gerildiginden dolayı dedi doktorum. Yumuşak degil benim karnım hiç çok sert.
ozgesoy28 Happyangel geçer ama başka neden olur ki saatlerce sürüyo mesela hiç mi pozisyon değişmiyo ki gitsin acısı
YazCilegi Happyangel Bende bununla ilgili post açmıştım 🙄 Ben genellikle geceleri yatarken ve uyandıgımda oluyor. Sağ tarafımda,tam da bahsettiğiniz gibi bir acı. Sebebini bende çözemedim 🤦🏻♀️ Hafta bası doktor kontrolümde sorucam.size de yazarım