nurakus Svdasil bende de çok fazla sertleşme oluyor erken doğum riskim var ama benim, çok gazla olduğunda sıkıntı oluyor diye biliyorum.Doktorunuza bir danışın isterseniz.
Yarim_Kilo_Kiyma Svdasil Bizde 32. Haftayız sürekli oluyor boylamasına acıtıyor birde, dizleri ile dirseklerini dayıyormuş . Normal artık bu hareketleri
Yarim_Kilo_Kiyma Svdasil Bizimde ilk gebelik canım. Ben özellikle sormuştum doktora ☺️ Hele ki bu haftalardan sonra Doğum pozisyonuna geçiyormuş