Sheisagirl HasAdMe bende öyle hissediyorum Dr a her gitmemde soruyorum rahim ağzı kısalması var mı diye yok diyor ama burdakileri okudukça yine huylanıyorum
Suheda HasAdMe canm doktor sorun yok diyorsa korkma nerde rahatsa orda duruyordur bende hep kasıklarımda hissediyorum ama arada yukarilarada vuruyor kızım😁
handedncl Happyangel bebek aşağıdaydı yukarıya çıkıcak yavaş yavaş😂 35ten sonra tekrar inmeye başlayacak
[silindi] Sheisagirl rahim ağzı kısalığında bebeği aşağıda hissetmezsin ki. Benimde rahim ağzı kısalığım var ama bebeğim yukarda hep. Onla onun alakası yok korkma boşuna