D_aly Merhaba kızlar şuan 34+2 haftalık gebeyim. Son bi kaç aydır trombosit(plt) düşüklüğü yaşıyorum ve günden güne de değerim düşüyor bu durum beni çok korkutuyor. Yükseltmek için bi yol çare bilen var mı 😔
2020ARALIK Değerniz kaç benimde 110 a filan düşmüştü hamilelikte sonra geri yükseldi 130 olmuştu sanırım
2020ARALIK D_aly çok düşük değil sanki doktor bana her türlü ameliyata girebilirsin 50 ye kadar sorun yok filan dedi korkma bence canım
D_aly 2020ARALIK benimkide 100ün altı tehlikeli dedi. Daha fazla düşer diye korkuyorum . Düşmemesi için ne yapcam bilmiyorum 😔
2020ARALIK D_aly bana kadın doğum doktorum b12 iğnesi verdi onu kullandım 1 ay ondan sonra yükseldi işte biraz sende sor doktoruna gene