Bahar0606 bana doktorum 1-2 gün sonra normal hayatına dön demişti ben yine kontrollü olarak döndüm ama serklajdan 4 hafta sonra bebeğim sürekli ya baş geliş ya makat gelişti sancım oldu bi kaç kere 1 akşam hastanede yattım proloton vurdular..Dikişlere ya başını dayıyo ya poposunu o zaman ciddi bi şekilde ağrım oluyo adım atamıcak kadar bide bizim kuzum gelişimi 2 hafta falan önce olunca o biraz sıkıntı yapıyo ama çok şükür idare ediyorum.Evden çıkmıyorum ve ağır iş yapmıyorum eğilip süpürüp silmek gibi ve sürekli dinlene dinlene yapıyorum 30 dakikadan fazla ayakta durunca direk ağrı vurmaya başlıyo zaten..İnşAllah senin daha kolay geçer kuzum kişiden kişiye değişiyor çünkü 🤍