Merhaba kızlar sonunda bende doğum hikâyemi yazıyorum 39+3 de doğum yaptım sabah kalıtımda adet sancısı gibi bir sancım vardı anladım çünki benim 2 ci doğumum hemen sıcak duşa girdim çıktım eşime dedi benim sancım var sen doğurmazsın kaç defa sancılaştın yalancı sancıdır o dedi😂 neyse 1 saat sonra bi şey hissettim baktım nişanım gelmış eşime tekrar gittim doğum başlıyo benim kalk yürüyüş yapalım dedim eşim ben kızım ekmek almaya çıktık 1 saat yürüdüm sancılar belli etti kendini şükür🤲🏻 neyse annem babam ablam geldi kızımın yanına oda daha 2 yaşında aklım kızım da gittim😌 neyse hastaneye yaklaştıkça yüreğim ağzımda daydı acile girdim muayne oldum dr suyun fazla dedi şaşırdım daha önce demediler mi dedi yok dedi neyse 4 cm açıklığın var dedi nst bağladılar nst de hemşire bağlarken sıkıntı bu nst dedi yeni bir hemşire gelmiş onu 10 dakka durdum dr koşarak yanıma geldi nst bakıyo nst süreki çeviriyor acil doğum haneye bebeğin kalp atışlar yavaş deyince ben çok kötü oldum yukarı çıkardılar. Doktor doğum hanede baktı suyun fazla bebeğin hareketleri iyi hemen sancı odasına alın dedi orda nts bağladım bebeğin kalp atışları normal dediler hemen söyledim hemşireler böyle konuşmuştu orda dedim neyse ki 16:30 sancı odamda 4 cm açıklıkla bekledim sancı geldikçe nefes alıp bıraktım o beni rahatlattı ara ara baktılar 4 cm halâ saat 18:30 hâlâ 4cm doktor suyunu patlatalım kendi patlarsa bebeğin kordonu gelebilir önce dedi tamam dedim suyumu patlattılar açılmam 5 cm oldu. Bu arada sancıda yatakda duramıyorum temizlik görevlisi bir abla sürekli başımda durdu elimi tuttu o bana iyi geldi. Onunda kızı doğum yapcakmış onu söyledi bana çok destek oldu allah razı olsun🤲🏻 neyse doktor 19:00 geldi açılmam 6 cm olmuştu sancım çok fazla oldu için doğumu hızladırmayı düşündü söyledi ve bebeğin kafasının etrafına elini soktu ve masaj yaptı ve açılmam hrmen 9cm oldu ben çıldırıyorum doğum başladı dedi doktor 2 kere ikindim olmadı çok yorulmuştum sancılarım suni sancı gibi oldunu konuştu doktorlar ve ben bağırıyorum kesin beni yada sezaryena alın diye doktor olmaz artık doğum başladı dedi kesik atmayalım ıkın dedi ama gücüm bitmişti ıkınırken kesin azcık artık yapamıyorum dedim azık kestiler ben istedim ve minik oğlum balık gibi kaydı geldi. Mis kokulum benim ağlayarak doğdu kızım ağlamamıştı doğdunda neyse benim dikişim atılırken hemşireler bebeğin üstünü giydirdi şimdi 14 günlük olduk çok şükür isteyen bekleyen herkese dua ettim o sancımın arasında uzun olduysa kusuruma bakmayın anneler 😍🌷💗🙋♀️şimdi hastane hakkında yazcam orda doğum yapcaklar için düşünenler için fikir olsun.
1) sancı odası tek kişilik kocaman içerisinde banyo tuvalet
2) yatağın karşısında tv var istersen sancı çekerken açıyorlar bana açmışlardı doğum başlayınca yatağı çatal yatak yapıyorlar.
3)odalar tek kişilik yada 2 kişilik özel hastane gibi cidden çok güzel ben 2 kişilik oda daydım her iki yatağın karşısında tv var.
4) yukarı ihyacını çıkarmaya yani çantanı bir kişi çıkıyor benim eşim çıktı.
İnşallah yardımcı olmuşumdur bayanlar sormak istedinizi sora bilirsiniz.🌸🌷🙋♀️💗