Damlamm ay inşallah öyle değildir canım teşekkür ederim cevap verdiğin için düşük riskim var yatıyorum sürekli hastaneye gidemiyorum en son hamileliğimin başında idrar tahlili yapıldı. Peki idrarını yaptıktan sonra karnının yan taraflarında ağrı gibi bişey hissediyor musun