Kuzum ben de aynılarını kullandım. Yalnız prilam kullnamıyorum bulantım yok. Kan ve decavit dışkı renginde değişiklik yapıyor, bunun dışında kimini kabız kimini ishal yapıyor. Ben bunlara başladığımdan beri hep ishalim. Bir de decavit bende ani bir kilo artışına sebep oldu, 1 haftada 2.5 kilo falan aldım. Onun çözümünü de gece yatarken içmekte buldum. Kilom o zamandan beri sabit hiç almadım ondan sonra. Her gebeye verilen rutin ilaçlar için rahat olsun💕