Ozgesabuncuu Kızlar merhaba, oncelikle 3-4aydır ilişki sırasında agrı hissettiğim için jel kullanıyoruz bu şekilde hamile kalanınız var mı? Bebek istiyoruz ama 4aydır olmadı? Hangi marka jel önerirsiniz?
afrasil Ozgesabuncuu Canım bazı jeller spermde yan etki oluşturuyor bilgin olsun spermi öldürebilir . Hamilelik için kullanılan jel var Seninki ondan değil galiba Ağrı olduğu için kullanıyorsun
Oozzee Ozgesabuncuu ben evlendiğimden beri jel kullanıyorum, şu an 2. çocuğuma 31+3 hamileyim. Ben bi yan etki görmedim çok şükür..
Ozgesabuncuu afrasil benimkisi durex su bazlı yazıo ama değiştircm hangi marka önerirsiniz eczanede satılanlar sanırım hamileliğe engel olmuyor
afrasil Ozgesabuncuu inan bilgim yok senin canın acıdığı için kayganlaştırıcıdr muhtemelen ve bebek olmuyor diye araştırmalarımda bu tur şeylerin spermi etkiledigini duymuştum canım yinede doktorlar daha iyi bilir
symslmz Ben bebek yapı kullanıyordum bi iki damla kadar veya eczanede kadınların ıslaklığının yapısına benzeyen jeller var okey veya durexin değil şeffaf kokusuz. Ama o da yapış yapışlık bırakabiliyor. En güzeli bebe yağı
Sirin-omer Ozgesabuncuu johnsons baby bebek yağı kullanıyorum… Mor kaplı.. gebeliğe bir engeli yok, gebeyim ve hiç duymadım…
Deletedmom417 Ozgesabuncuu bende hamile kalmaya çalışırken jel mel duydum doktora sordum zararlı ve gereksiz demişti 🤷
DuhaninAnnesi Ozgesabuncuu hamile kaldığım ay eczaneden gleitgelen adlı bi jel almıştık su bazli onu kullanmıştım
Nlgn16 Ozgesabuncuu en güzeli bebek yağı bana doktor önerdi hem de faydalı dedi Nivea Bebek yağı kullanıyorum ben 😇