Kızlar 29+2 haftalığım 4. Ayımda kanal tedavi ve dolgu yaptırmıştım ama röntgen çekemedikleri için tam tedavi yapılamamış sanırım şimdi dişim çok fena dayanamıyorum dişçiye gittim röntgen olmadığı için o zaman da garanti vermedik bişey yapamayız dediler 6. Aydan sonra tedavi yapılamazmış yaptıran varmı hiç yada ne yapsam hafifler tavsiye verir misiniz 😟😟