Poyraz_basak Kızlar Dr Hayri aksut torbaliya özel klinik aciyormus Hayri beye gidenler ne yapacaksınız torbalı uzak olanlar devam edicek misiniz baska bir doktorami geciceksiniz
Tugce1803 Poyraz_basak Canım doktorum zaten medifemadan geçmişti karataş hastanesine ve çok üzülmüştüm. Şimdi dediğiniz gibi ekimde gelecek, eğer uygun fiyatlı olursa Hayri beye geri geçicem
Cansu1035 Poyraz_basak mendereste oturuyorum ayrancilara gidiyordum konağa geçti oraya gittim bugün konuştuk ekim başı randevum var 33 haftalığım, yeni yerimde görüşürüz dedi mecbur gidecegim
Cansell35 Poyraz_basak Tireden gidip geliyordum hayri beye Konak biraz uzak kalıyordu çok sevindim Torbalı’da olmasına 😊😊
Poyraz_basak Tugce1803 inşallah istediğiniz gibi olur uygun olurda gidersiniz iyi bir doktor olduğunu duydum. ama 200 250 falan olur büyük ihtimal yada daha fazla çoğu özel klinik o fiyatlarda
Tugce1803 Poyraz_basak Sağlıkçılara indirim oluyor genelde bakalım bir gelsin de görüşürüz🙏🏻Yeni yerini bugün göz ucuyla gördüm tabi yanlış yer değilse, alpkent mahallesinde
Tugce1803 Cansell35 Derenannecik45 Poyraz_basak @Gozdeyuksel Adres Torbalı devlet hastanesi karşısı ekoten caddesi no 5 Ücreti 200 tl miş
Cansell35 Tugce1803 göz ucuyla gördüğünüz yerin orada hangi resmî daireler var biraz tarif eder misiniz bulmakta zorlanmayalım 😊😊
Gozdeyuksel Tugce1803 antlaşmalı hastanesi medifemamı acabah hadi hayırlısı ben büyük ihtimalle ali beyde devam edicem 😬
Poyraz_basak Tugce1803 ben tahmin etmistim zaten 200 250 diye düşünmüştüm neyseki ben doktor seçimimi onur beyden yana kullanmıştım yoksa torbaliya gidemezdim malesef 🙄😀
Cansu1035 Tugce1803 34. Haftam, mecbur gideceğim bende. 2 hafta sonra yine gel diyecek biraz erteleyip giderim doğumu nerede yaptıracak bakalim