Gezmis 17 haftalık gebeler nasıl gidiyor var mı sıkıntılar doktor bana n rahat dönemler dedi benim çok nadir kasıklarım ağrırsa o kadar sizde durumlar nasıl 🥰
MYstryy Gezmis bende 17+4 üm biraz halsizlik ve fazla ayakta duramama dsnda bir skntmz yok çok şükür 😊
Baby22 16+5 teyim ama bu haftayı cok halsiz vücudumda yanma tansiyon düşüklüğü ile geçirdim bu 2.hamileliğim nasip olursa bir oğlum olucak ilkinde kızımda daha rahat bir hamilelik geçirmiştim İnşallah bundan sonra rahatlarım
Bilibon Cok sukur ilk zamanlara gore cok iyiyiz surekli acikmak disinda :) bu hafta surekli bas agrisi cektim sanirim usuttum emin degilim grip olucak gibi yada normal bilmiyorum
Bilibon Gezmis eft kan basincindan da olurmus ama ilk zamanlar yoktu cok sukur simdi olunca ne kadar decam edicek diye dusunmuyo degilim ama her halimize sukur diyoruz