Filiz5560 benimde bazen oluyordu tam adetiniz söküldü mü yoksa leke gibi tuhaf bi kan mi oldu ben mesela anlıyordum kan var ama adet kanı gibi değildi ilk kahverengi başlamıştı sonra kan geliyordu ama adet kanı gibi berrak kırmızı değildi biraz koyuydu rengi de yapısı da benimde uzun sürdü doktora gitmiştim artık bu adet mi değil mi ben anlayamıyorum adete benzemiyor diye gitmiştim bana adet düzenleyici vermişti önce o kanama kesildi sonra 20 gün sonra normal adet olmustum bende polikistik over var o yüzden böyle ara kanamalar olabilir demişti doktor