Basaktutal Arkadaslar merhaba. 25+4 hamileyim. Bugun göğüsümden sarı bir sıvı geldiğini fark ettim. Sizce bu normal bir durum mu? Erken doğumla alakalı mıdır?
rabiass Basaktutal hayır gayet normal bnde 16 haftalıkken gelmeye başladı halende arada geliyo. Artık bebisinizi doyurmak için süt oluşuyor 😍 ama sakın göğsünü falan sıkma erken doğumu tetikliyo
Cramel Basaktutal canım ağız sütü deniyor ona ilk doğurduğunda sarı sıvı gelir sakın sıkma bebeğe en faydalı şey o bağışıklığını güçlendiriyor
rabiass Basaktutal bnde merak ettim ama sıkmadım görünce hemen doktoruma sordum oda uyardı bni sakin oynama sıkma diye 😁❤️
Mernana Basaktutal normal canım bu haftalarda başlıyormuş zaten. Benim çok erken başladı akmaya hala da devam ediyor