Bizde de var canım doktor 28. Haftada yapılmasını gerektiğini söyledi benimde testim negatif çıktı ama 7. Haftada kanamam olunca hemen yaptılar şimdi 28 de birdaha yapicaklar ben o an beklemek istemediğim için hemen hastanede oldum birinci hastanesinde Yakuplu da 350 TL ye yaptırdım devlet yada Avcılar’da ecza deposundan alıp uyguna vurdurabiliyormusuz ama ben kanamadan dolayı uğraşmak istemedim test sonucu pozitif çıktığında iğnenin bir etkisi olmadığını söylemişti doktorum önemli olan negatif çıkması dedi pozitif olunca riskli gebelik bölümünden devam ediyosun hamileliğine ilk gebelikse sorun olmuyormuş zaten geçen hafta ikinci testimi yaptirdim yine negatif çıktı çok şükür sende iki üç ayda bir test yaptırıp baktircaksin