Ecenazece 1haftadir şiddetli bas ağrım var parol fayda etmedi 8 haftalık bebek majezik içsem sorun olur mu
Ezgi-ceren Ecenazece parol dışında ağrı kesici önermiyor doktorlar hamilelikte. Majezik, arveles bunlar kuvvetli ağrı kesiciler. Benm de Migrenim var biraz kahve koklayın ya da için ağrı kesiciden daha iyidir.
turansmom1 Ecenazece şiddetli baş ağrın çok normal canım bu boyle genelde hamilelik sonuna kadar devam eder. 33 haftaliğim hala başım ağırır ama parol dan baska birsey önermiyor doktorlar kii ben onu bile kullanamiyorum mazejik hiç içme bence parolla devam etmeye calis
Aysucaner Ecenazece Baş parmaklarınız ve işaret parmaklarınız arasındaki deriyi iyice bastırın 10 15 saniye iyice acıyana kadar cok iyi geliyor bas agrısına
Dygu21 Benimde dünden beri Basım ağrıyor tansiyonumu ölçtürdüm yüksek çıktı. Bence tansiyonunuza baktırın