Mrvsts Arkadaşlar merhaba 10+5 günlük hamileyim dün toxoplazma testi yaptırdım bugün sonuçlar çıkmış hepsi negatif çıktı bu konu hakkında bilgisi olan var mı nette çok gereksiz bilgiler var lütfen aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı ?
Mervetekmn Mrvsts banad yapıldı temız cıktı kedı kopek hayvan dıkkat etmek gerekıyo ozellıkle kedı dıskısından bulaşıyormuş doktorum öyle dedı
Duygu-2804 Kedi köpek gibi hayvanlara dikkat etmeniz lazım dokunduğu bölgeyi yıkamanız gerek ben hiç dokunmadım bu süreçte birde çiğ kırmızı ve beyaz et yaparken ellerinizi iyi yıkamanız lazım işiniz bitince bana öyle söylemişti doktorum
Unlukacar Canım yeşillikleri çok iyi yıkayıp Yemen lazım evde kedi köpek besliyor isen tuvaletini senin temizlememen lazım canım benimde negatif çıktı korkulacak birşey değil canım dikkat etmen yeterli