Normalde 25+2 bugün doktora gittim 26+6 günlük yani önde gidiyor oğlum. Suyum fazla epey fazla bunun sekerden yada bebegin yutkunma problemi olur dedi ama detaylida bebekle ilgili bir sorun cikmamisti ve bunun üzerine 75 şeker yüklemesi istedi pazartesi yaptircam yanimda birinin gelmesine gerek var mı ? Kaç saat arayla ölçülüyor nasıl oluyor ilk oğlumda yaptırmamistim. Erken doğum olabilir dedi