Birkucukeylul ben şuan 9+5 im bülent hocaya ilk gttiğimde bizimde sadece kese vardı sonra kalp atışını duyduk 8 haftalıkkende paket aldık çok rahat hiç kasmıyo bizi korkutup telaşada kaptırmıyo her gittiğimizde ultrasona giriyoruz sürekli resim veriyo tek tek anlatıyo ölçüsünü de veriyo bebek bu kadr cm ölçüsü uyumlu diye herşeyini anlatıyo ben çok memnunum